The smart Trick of نمک بدن هلو بیوآکوا That No One is Discussing

Wiki Article

ترکیب هلو با نمک طبیعی دریا انصافا ترکیب شگفت آور و نوینی است!، این ترکیب می تواند به راحتی و به سرعت تیرگی های کهنه پوست شما را بهبود دهد و بازسازی کند. این نمک‌ها روشن کننده، مرطوب کننده و سفید کننده پوست شما می‌باشد و با رایحه بسیار خوشبو و معطر هلویی خود تجربه ای لذت بخش را برای شما فراهم می‌کند.

افزودن به علاقه مندی ارسال پیامک در صورت موجود شدن کالا اگه موجود شد به من خبر بده

ورود گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟ ورود با گذرواژه یکبار مصرف

لوسیون بدن کاکائو بیواکوا در این زمینه بهترین گزینه برای مرطوب کننده پوست, تغذیه کننده پوست, نرم کننده پوست می باشد که با دارا بودن رایحه ای خوش حس طراوت و نشاط بیشتری به پوست شما می دهد.

ثبت پرسش یا پاسخ به معنی موافقت با قوانین انتشار محتوا است

نحوه مصرف: در زمان استحمام مقداری از نمک بدن هلو بیوآکوا نی نی سایت نمک را کف دست ریخته و به صورت دورانی روی محل مورد نظر ماساژ دهید، این کار را تا زمانی که نمک زیر دستان شما حل شود ادامه دهید، سپس اجازه دهید سه دقیقه روی پوست شما بماند و درنهایت با آب شستشو دهید.

کودک و نوزاد بهداشت و حمام کودک و نوزاد حوله کودک و نوزاد

کودک و نوزاد بهداشت و حمام کودک و نوزاد حوله کودک و نوزاد

تعهد ارسال: این معیار نمایانگر آن است که فروشنده سفارشات ثبت شده‌ی مشتریان را بدون کنسلی (لغو سفارش) ارسال کرده است.

برگشت به صفحه ورود به سایت ایمیل / شماره موبایل

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

کد تایید جهت استفاده بیشتر از خدمات سایت ما ثبت نام کنید

با این حال، تحقیقات بیشتر برای تعیین ارتباط بین لوسمی و قرار گرفتن در معرض فرمالدئید ضروری است. بهتر است در هنگام کراتینه مو از ماسک استفاده کنید تا در معرض فرمالدئید قرار نگیرید.

نحوه مصرف: در زمان استحمام مقداری از نمک را کف دست ریخته و به صورت دورانی روی محل مورد نظر ماساژ دهید، این کار را تا زمانی که نمک زیر دستان شما حل شود ادامه دهید، سپس اجازه دهید سه دقیقه روی پوست شما بماند و درنهایت با آب شستشو دهید.

Report this wiki page